Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-20, 13:31   #352
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

2011-11-21 Linköpings HC - Färjestads BK (Elitserien)

Datum: 2011-11-21
Tid: 19:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Elitserien
Match: Linköpings HC - Färjestads BK
Period: ft

Spel: Under 4.5
Insats: 2.00
Odds: 1.950
Bolag:

Motivering:
Livar upp dagboken med en rek!

Jag ska försöka komma igång bättre med rekommendationerna nu.
I info har jag nu skrivit vad jag tycker att man kan spela till som lägst, i den här reken kan vi se i info och på oddset att jag anser att 1.95 är det lägsta man kan spela. Det blir en riktig utmaning för mig att försöka värdera vad lägsta oddset är där det ändå finns värde kvar.
Samt att det blir väldigt intressant att se vad jag kan hålla för ROI på dessa "normala" odds om man jämför med pinnacles monsterodds som jag vanligtvis spelar till.
Förmodligen kommer detta gå åt skogen, åtminstone i det långa loppet. Men det är ändå värt att testa!

Nu kör vi!

Både Linköping och Färjestad har presterat sämre än förväntat. Båda lagen har stor potential och SKA båda ska vara ett topplag.
Ett topplag är i alla fall Linköping på hemmaplan i sitt Cloetta Center. Man ligger på 4:e-plats i hemmatabellen och det är framförallt p.g.a sin starka defensiv. Man har släppt in 22 mål på 11 matcher vilket är riktigt starkt, dessvärre har inte offensiven fungerat i den grad som den borde och har även där 22 gjorda mål på 11 matcher.

Gästande lag är Färjestad som lever mycket på ett hårt arbetande kollektiv med en tät defensiv. Man har ingen vidare spets och inga utpräglade målskyttar förutom Hyvönen som är skadad.
I matchen borta mot Brynäs i fredags var det defensiven som talade och man gjorde det väldigt bra när man lyckades försvara en 1-0-ledning i 2 perioder.
Förmodligen kommer detta vara melodin om man ska ta poäng borta mot Linköping. Färjestad har ett defensivt lag och det är defensiven man kommer vinna matcher med.

Ett stort minus att jag rekar utan att veta vilka målvakter som står, men tyvärr så vågar jag inte vänta med reken ifall oddsen skulle droppa.
Om ni ska följa får ni be till Gud att Nihlstorp står, vilket han borde göra, då han gjorde en otrolig insats i förra matchen mot Brynäs.

Helgjutet underspel här enligt mig!

http://www.oddsportal.com/hockey/swe.../#over-under;2

2.02 finns på betsafe som just nu är marknadshögsta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+1), oscar4122 (+1), oscar4122 (+1)

Senast redigerad av Grnvit den 2011-11-20 klockan 13:36.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat