Citat:
Ursprungligen postat av Deadbolt
Jag skippade Mallorca eftersom att jag bara har rulle på bet365 och de erbjöd 0.30 lägre 2.20, tyckte att det var en ganska avgörande skillnad. Men det ser ut som att det var ett bra spel du valde. Det som drabbar mig värst är att jag vill ställa saker och ting till rätta så fort som möjligt, och finns det inga gynsamma spel så ja, då hamnar jag på fel sida om oddsen, måste ändra på det illa kvickt.
Yes, träning rensar nog skallen bäst, blir varannan dag. Annars försöker jag läsa lite, men ligger jag back hakar jag lätt upp mig. Jobbar på det.
Tack för tips!
|
Din tur har vänt verkar det som, för nu har Granada dunkat in två bollar på fem minuter!
Jo, jag vet hur det är med att vilja ställa allt till rätta så fort som möjligt men när man känner så, det är då man ska göra en fysisk aktivitet, inte när man är avslappnad och njuter av livet. Ja, det funkar ju då också men menade som en sak som motverkar dåliga spel....Är man i tilt mode... kör 20 minuter hårt träningspass hemma så försvinner tilt mode!
Men se ddet positiva att du inte spelade på Mallorca som är usla borta, så Usla att Granada dubblar sin målskörd *gaaah* Jag ska ju ha fina stats i den dagboken