Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-21, 14:20   #1
Maverick
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Behöver relaxa efter Betway!


Vad är era generella tankar om detta bolag? Själv har jag enbart haft idel dåliga erfarenheter. Det startade i våras när jag ville ha en bonus på €100 men det skulle då ordnas manuellt och hon jag pratade med skulel fixa det, men hon hade inte tid när jag pratade med henne. Några timmar senare var det inte klart och samma svar igen av henne. Valde då att bara ta tillbaka mina cash. Sen nu erbjöd de ett toppenodds och jag var där med €10 och petade. I fredags kväll, natten till lördag så begärde jag ett uttag. I dag hade inte pengarna kommit till mitt MB så kontaktade de igen. Chatten finns nedan. Förutom detta stör jag mig på deras script som för min browser att låsa sig stup i kvarten när jag väl varit på deras sajt. Behövde bara skriva av mig lite!

Spoiler:
info: Vänligen vänta på att en operatör svarar.
info: Du pratar nu med 'Therese'
Therese: Hej Johan
Therese: Hur kan jag hjälpa dig?
Johan: Hur lång tid är normalt innan en överföring till Moneybooker är klart hos er?
Johan: är=tar
Therese: det tar upp till 48 timmar efter att uttaget skickats tills pengarna kommer till dig
Johan: nej, när ni behandlat det tar det typ 2 sekunder efter tt pengarna är hos mig... du vet använda moneybooker är smidigt och går anabbt.. men frågan är hur lång tid ni tr på er
Johan: för nu har det gått alldeles för lång tid för att jag ska vara nöjd alltså begärde uttag i fredags
Therese: kan jag få ditt användarnamn tack så ska jag kolla på kontot
Johan: varför fyller jag i mailadress innan jag ska chatta? är det inte för att underlätta supporten?
Johan: totat meningslöst att ha den rutan ifall den inte kommer till nytta ändå
Johan: så du borde väl rimligen kunna se vemjag är?
Johan: och det borde ju skötas autmatiskt när jag samtidigt är inloggad
Therese: jo fast om jag vet ditt användarnamn så tar det mindre tid, annars måste jag söka upp dig via emailen, men ingen fara jag söker upp dig via emailen
Therese: en sekund
Therese: Det står att du vill ha engelska som språk, vill du att jag ska ändra detta till svenska?
Johan: nej
Therese: Okej så engelsk support är det du vill ha i framtiden?
Johan: det spelar mindre roll.. den kastar in mig till svensk märkte jag...
Therese: Jaha okej konstigt
Johan: jag vill ha support, sen vilket språk den r på spelar mindre roll!
Therese: Jo, jag kan se att du gjorde ett uttag här idag. Först så kommer pengarna ligga i väntan på att utbetalas i 48 timmar och sedan så betalas dom ut till ditt moneybookers konto
Johan: i dag? skojar du med mig?
Johan: jag loggade in i dag.. uttaget gjordes i fredags natt
Therese: hur mycket var uttaget på?
Johan: sen är det inte acceptabelt att ni ska ha 48 timmars fördröjning till ingen anledning men de 48 timmarna har ni redan använt och överskridit nu
Johan: 22.50 tror jag
Therese: okej jag ska dubbelkolla detta
Therese: ett ögonblick
Johan: fixa uttaget nu bara så blir jag nöjd.. så mina pengar kommer till mitt MB inom 15 minuter
Therese: det är tyvärr inte möjligt
Johan: varför är det inte möjligt?
Therese: för att pengarna fortfarande väntar på att utbetalas
Therese: ekonomiavdelningen kommer inte betala ut pengarna nu
Johan: det var typ 60 timmar senjag begärde uttaget
Johan: detta är inte acceptabelt alltså
Therese: du sa att det var i fredags?
Johan: seriöst har er sajt bara varit en pain in the ass sen jag öppnade ett konto. Ni ligger verkligen i för att ha missnöjda kunder, vad är ert motto egentligen?
Johan: 60 timmar sen, fredags kväll, natten mot lördag.
Johan: Vet inte hur jag ska kunna uttrycka det mer tydligt
Therese: jag kan se här att det var gjort den 19e
Therese: förlåt för missförståndet
Therese: pengarna kommer förmodligen betalas ut imorgon
Johan: så era 48 timmar har nu blivit 96 timmar eller?
Therese: Jag kan kontakta ekonomiavdelningen och se vad som händer
Johan: och i morgon när jag frågar vad som händer ökar ni till 192 timmar? Det är snart jul och dessa pengarna kanske ska gå till en julskinka, tror ni att ni klarar den deadlinen?
Therese: Nejdå inte ska vi öka inte
Therese: jag kontaktar ekonomiavdelningen nu och ser när pengarna ska betalas ut
Johan: men ni har redan missat era 48 timmar ju
Johan: ja, be dem fixa det direkt alltså... för jag är missnöjd nu alltså
Therese: det är klart nu
Therese: kan jag hjälpa dig med något annat innan vi avslutar chatten?
Johan: nej, tack ska du ha. nu ska jag gå och meditera i ngra timmar! ha en trevlig vecka! hej då
Therese: desamma hej hej
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat