Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-21, 16:30   #7
rmokvist

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 114
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
En sådan liten korrigering behöver inte betyda någonting, gissningsvis räcker det med att härleda den till Dortmunds bortaseger mot Bayern M.
Kan hända. Lagt ett spel iaf.

Tittade lite på tabellen också och kan konstatera att om Dortmund ska ha någon chans att gå vidare från gruppen måste de verkligen vinna. Detta och med tanke på arsenals offensiva tänk gör att jag kommer höja insatsen till närmare max på överspelet. Pinnacle ger 1.917 men finns även 1.93 hos ett par bookies. Risken finns att arsenal kan nöja sig med ett likaresultat men av natur är arsenal ett offensivt lag och det kommer vara offensivt minst 80 min om man sedan har ledningen kommer man slå av och rulla boll. Då finns kontringschanser när Dortmund troligtvis går fram och då finns walcott där redo att sprinta in ett mål. 3-1?

Ska nämnas att jag är arsenal supporter, därav fokusen på arsenals spel. Ska även se just denna matchen och även fulham matchen till helgen.

Lycka till med veckans spel, kommer hugga någon rek från övriga här då ja inte har så mycket egen tid att gå igenom matcherna denna omgång.
rmokvist är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat