Citat:
Ursprungligen postat av Crashmash
Såg precis följande på ATG.se:
Du kör själv 12 Orion Kronos (V65-3) år Lutfi Kolgjini, vet du något om dagsformen?-
Hästen tränar bra och dom har kört 1.14/1600 meter och Ludde sa att det var klart! Det ska bli spännande att köra den här hästen och är han så bra som han kan vara är det ju en bra chans trots läget.
Haugstad har alltså ingen egen uppfattning (i och med att han inte kört den innan vad jag sett) om hästen, kan väl inte vara särskilt bra? Hästen har ju bara vunnit med Lutfi (Ö Kihlström, B Eklöf, A Kolgjini & C Eriksson har kört den i övrigt) -favorit på fall?
|
Visst vore det väl att föredra att Haugstad kört den någon gång tidigare men den faktorn vägs över av att han är bättre på att köra häst än Ludde. Adrian har aldrig kört den i totolopp och hästen blev struken när C Eriksson skulle köra för övrigt.
Förutom de plus jag nämnde tidigare så är det nog ett klart plus att det inte är så lång resa, vann sin enda tidigare start på Kalmar också.
Mitt system ikväll:
1,8
3,5,8
9,11,12
2,8
1,8
2,3,5,10
288 rader
Just snyggt med alla dubblingar men det skiter jag i, några av mina bästa vinster har gjorts vid såna här konstruktioner med mindre än 45 minuters analys och tidig inlämning. Så det kör vi på idag!
Flerkupongen:
8
3
12
8
1,8
1,2,3,5,6,7,8,10
16 rader*5
Edit: Nog dumt att hoppa Photofinish och Bonnies M i andra förresten, smått ihåligt lopp det där...