Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-22, 10:19   #15
fireas
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Lyon - Ajax
Vercoutre, Lopes, Mensah, Tafer och Pied är skadade sedan tidigare i Lyon men mittback Lovren och mittfältare Gonalons är tillbaka samt farliga anfallaren Lisandro Lopéz, Bastos och Grenier.

Ajax däremot saknar ett par spelare som är rätt värdefulla: de Jong, Bulykin, Sigthorsson och Boilesen.

Viktig match och rutinerade Lyon med bättre lag spelas idag AH -0.75 @ 2.1 (bet365). (gamebookers har rak 1a för 1.85)

Funderar på ö2.5 @ 1.95 eller Båda Gör Mål @ 1.80 , tankar?

Trabzonspor - Inter

Trabzonspor har faktiskt inlett denna säsong bra och igger 2a i ligan. Men med 2 vinster på fem senaste samt ingen vinst sedan premiären mot Inter så är formen inte på topp.

Inter har bättrat sig mycket sen premiären och vill ha revanch denna match efter utskämningen senaste mötet mellan dessa två. Samt att man nu kan säkra gruppsegern.

2.83 hos pinnen är för högt i mina ögon'

Real Madrid - Zagreb

Många lågoddsare på RMA. Med 10 mål och inga insläppta i CL hittills tänkte jag kanske RMA vinst + hålla nolla för 1.5 men tycker fortf det är för lågt för att jag ska satsa.

Men som den RMA lover jag är kan jag inte gå en CL match utan att satsa en slant på dem så jag tror mig ha hittat bra odds i matchen.

Eftersom jag tror att matchen kommer att avgöras i halvlek så tar jag ö1.5 HT @1.83 hos bet365
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
keffok (+2)

Senast redigerad av fireas den 2011-11-22 klockan 10:45.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat