Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-24, 00:28   #336
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Ingen vidare bra gårdag för min del, 7 mål på första 30 minuterna i Yugra och 0 mål sista 30 minuterna och underspelet va aldrig nära. Kookoo tappar sin ledning med 55 sekunder kvar och det blir torsk där med och handbolls spelen resulterar i 1 vinst och 1 förlust, tyvärr B2 spelet som missade. Bara nya tag inatt och jag har lagt in 8 spel på NHL, tycker det finns en hel del intressant och det har blivit två serier som gått lite längre i och med förlusterna idag och jag har två spel för natten jag gillar lite extra inatt så det är tyngre insatser där.

Under 72.5 mål totalt känns som ett givet val över 13 matcher. Snittet per match för spellinan (5.58) blir nästan exakt vad NHL snittar per match (5.56) så man kan ju helt klart se att jag har edge på spelet då denna linan är över ligans snitt. Nej då, skämt åsido... visst det har en liten del i spelet eftersom normalt ligger en sån här total under ligans snitt. Stor del av spelet är att i dagens 13 matcher så ligger linan på 5 mål och inte vanliga 5.5 vilket tyder på att bolagen tror på mindre mål än normalt i nästan hälften av matcherna men ändå ligger totalen för alla matcher högre än vad den normalt gör, det stämmer inte och spelet blir för mig givet. När man sedan kollar över vilka målvakter som startar så ställer mer eller mindre alla lag upp med den bästa målvakten de kan vilket inte det heller är normalt! Får hoppas det går vägen...

Flyers ML... tror Flyers är taggade efter 2 raka torskar mot motstånd de ska slå, nu möter de ett ännu sämre motstånd då Islanders nästan aldrig vinner och Islanders har inte gjort mål på 2 matcher nu. Tror Bryz också kommer vara taggad då han va klen senast och det känns som att Flyers kommer göra allt för att inte torska ännu en match mot ett klent lag. Bara att hoppas att Islanders inte har samma utdelning som i derbyt mot Rangers tidigare denna säsongen, då ska denna gå vägen!

Blev lite minirekar, vet inte varför, ville skriva av mig om tankarna på de tyngre spelen så läs om ni vill ... BOL inatt allesammans!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat