Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-25, 23:54   #352
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25140

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Merlot Visa inlägg
Tänkte bara kommentera de båda matcherna i ryska KL som ni pratat om.
Själv tycker jag båda spelen är bra, då Altant oftast vinner med enbart ett mål, vilket de även gjorde förra året, de är duktig på att hålla en målsledningar. Tyvärr så har de tappat Mozyakin (poängkung ifrån förra året).

Att Bengan kickades har enbart varit bra då jag inte gillar hans coaching sätt alls, nöta på i samma takt med samma spelare oavsett match. Sibir lever mycket på Tarasenko, denna 20 åring som troligen försvinner till NHL(ST LOUIS) inom ett par säsonger.
De har även ett par duktiga finnar i laget. Målvkaterna har under 90 i räddnings procent, medans Altants målisar har nära 93%.

Novokuzntetsk match vs Riga är lite lurigare.
Hemmalaget har stört många lag nu på slutet men ändå fått lämna arenan med "hedrande" förluster, vilket borde ta på psyket. Som ni säger så har Riga fått upp ångan och att spöa CSKA på bortaplan var oerhört starkt då de är ett av ligans bästa hemmalag.

Då båda 2orna ger 2,40 resp. 2,50 tycker jag de är spelvärda, kan ju spela inc OT för att safa upp.

HOppas jag itne tog upp för mkt plats, vill ni lägga upp detta under hockeyrek så varsegod, kanske själv orkar "flytta" den dit )

Följer dina spela Lazlo och tackar för en mkt bra spelbok!

MVH/Merlot
Inga problem jag tycker det är riktigt trevligt med inlägg precis som detta då det är intressant att veta vad fler tycker. Om du har koll på KHL så får du gärna dela med dig av dina tankar här då det bara är intressant att se vad andra tycker och jag har ju inte koll på exakt allt själv heller. Det finns ju sällan någon bra tråd där det är lite mer genomgående snack likt ditt inlägg så för min del funkar det bra att vi diskuterar här i min dagbok, bara trevligt som sagt! Både Atlant och Riga vann ju också, tyvärr Riga efter OT då Novo kvitterade med nån minut kvar och Atlant tog ledningen sent och höll sen till en sedvanlig 3-2 seger.

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Yup -1.5 var tanken men blev inget slovak. Var tvungen att logga ut innan du hann svara igår och när jag skulle lägga det spelet ihop med lite ryggspel på lunchen var linan på pinnen Poprad -2 så sket i det.

Tack ändå för feedback och dagens KHL-spel
Tur att du stod över, 2-1 till Poprad va ju inte vad man räknat med. Kommer gärna med feedback om du har något guldkorn du funderar över så ska jag försöka hjälpa till så gott jag kan. För övrigt så blev det en okej dag men inget mer 5 vinster, 4 torsk och 1 push på 10 spel och lite back blev det främst för att Riga tappade ledningen i slutet och det blir bara push på B5 spelet.

Kommer sticka bort över helgen men innan jag åker ska jag gå igenom om det finns något spelvärt för dagarna jag är borta och så blir det full rulle igen sen på måndag när jag kommer hem! Trevlig helg allesammans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat