6/8 igår kväll/natt.
Stänger 4 av 5 serier får man vara nöjd med.
Idag är det mängder av fotboll inget jag kan särskilt bra. Men väljer att lägga ett b1 på Tottenham @ 2.20 grundat helt på form.
Andra spel idag:
Borås +3 (två-vägs) @1.952 (b3). Borås må förlora mycket (väldigt!) men de gör det inte med särskilt stora siffror. 1/24 har de förlorat med mer än 3 mål. Visst Örebro är i bra form, men jag tycker att +3 borde ligga på runt 1.70-1.75. 4 mål är väldigt mycket trots Örebros poängkungar. Borås har dessutom Åkerlund (Tillhört Timrå senaste säsongerna som blivit förstörda av skador), jag tycker att Åkerlund var bra mot Malmö. Borås har ett bra försvarsspel, men har inte kapaciteten att vinna särskilt mycket. Jag tror att det landar på 4-2 eller 3-1 till Örebro och ser stort värde i +3 spelet.
Östersund @ 2.35 (b2). I grundkapacitet så är Östersund snäppet bättre, vilket jämnas ut för att det är bortaplan. Dock har Övik dåligt med folk och kommer gå runt på 5 backar och fjärdekedjan kommer kliva upp ett snäpp till tredjekedjan på grund av för lite folk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|