Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-26, 19:04   #7
befriamig

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1213
Standard

Haha oj oj, vad fel jag var ute på Borås. 7-1, inte ens nära.

Men de andra två satt fint.
Nu till NHL.
Har redan lagt 5 spel sen har jag lite leans.

Mina spel:

Awayteams DNB, tror att minst 6 bortalag vinner och klipper spelet till 2.56 (bet4)

Flyers ML (b1), visst Flyers saknar Pronger och Jagr. Philly saknade dessa spelarna igår men besegrade Montreal hemma med 3-1. Philly bruka trivas bra mot Rangers. Rangers som tog en meriterande seger mot Caps igår. Tycker att oddset 2.22 var för bra för att inte testas, ser detta som 50-50 match.

Över5.5 Rangers- Flyers (b2), vinner Flyers så går matchen över. Philly saknar som sagt Pronger vilket bruka betyda ett taskigt försvarsspel, sen att matchen spelas på eftermiddagen istället för kvällen är bra då det blir fler mål i eftermiddagsmatcher, jämfört med kvällsmatcher.

Florida ML (b1), underdogen har vunnit varje gång det varit derby nere i Florida. Det är uppenbarligen två jämna lag (2-1 i OT igår), och då är matchen 50-50, vilket gör att det finns värde i Florida.

Devils+Boston (b2), kör en dubbel på de hemmalagen som jag tror plockar segrar av de tidigare matcherna. Tror Boston kommer igång ganska fort efter igår, och jag förväntar mig Tim Thomas i mål för Boston då han bruka vinna matcherna åt Boston. Devils möter Islanders för andra dagen i rad och jag tror de tar andra segern på lika många dagar.

Sorry för sent inlägg.

Mina tidiga leans:
Ö5.0 Habs- Pens
Ö5.5 Sharks- Nucks
Preds
Dallas (om Lehtonen står)
U5.5 Avs-Oilers

Uppdaterar om det blir fler spel.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat