IBF Falun - Jönköpings IK
Jag var helt oenig med spelbolagen och marknaden i denna match men jag anser fortfarande att jag är mer rätt på det än marknaden här. Dock fick jag riktigt dåliga vibbar när JIK tar en utvisning efter drygt halva första perioden för protest. Det brukar betyda spelare som har fel fokus och pang så stod det 3-0 till hemmalaget. Det kan dock svänga fort i innebandy, mer än i någon annan sport vill jag påstå så hoppet var inte helt borta. Det t o m stärktes när JIK reducerade till 2-3 men sen hände det som visar att JIK inte hade fokus på rätt saker i dag, för när JIK reducerade första och andra gången så tog det mindre än 30 sekunder innan Falun återigen hade en tvåmålsledning. Tredje och fjärde gången JIK reducerade så tog det mindre än två minuter innan det återigen var dags att vakna upp och se att det var två mål upp igen. Falun ska vara favoriter i den här matchen men knappa sådana. Tradigt att sannolikheten stod sig just i dag på denna matchen. Jag får klamra mig upp på hästen igen och så tar vi dom i morgon istället. Dock ligger oddsen stabilt - vilket enbart borde betyda liten marknad?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|