Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-27, 04:12   #8
befriamig

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1213
Standard

Vilken jävla skitnatt.

Awayteams blev verkligen utklassade och då är det ändå två matcher kvar. Men underläge med 16 inför de två sista, så har jag gett upp den. Helt ute och cyklade, mina bortalag som jag ansåg skulle ha en bra chans att vinna var: Pens, Flyers, Caps, Florida, Dallas, Chicago, Nucks och Dallas. I alla fall ett lag av de vinner.

Florida blev överkörda borta och någonstans borde jag tänkt på grundkapaciteten hos lagen då Tampa har bättre fire-power.

Flyers trodde jag ändå lite på att de skulle bita ihop lite utan de tre spelarna som saknades men de vek ner sig lite istället tycker jag, samtidigt som Rangers gjorde det bra och när Rangers gör något riktigt bra så blir det lite mål.

Devils, ja vad ska man säga har varit jämna matcher där och jag borde ha tänkt som jag gjorde ang Florida-derbyt och lagt peng på de med höst odds då lagen spelar jämna matcher.

Boston vann ju I alla fall något.

Av leansen så spelade jag Över5.5 Sharks-Nucks (enda levande)
Preds Ö2.5 (inte ens nära)
Samt underspelet i Colorado, vilket jag borde kollat mer noga. Men jag tycker nog att Dubnyk bjöd på något mål och trodde på en helt annan matchbild än den som blev.

Så dissade Dallas (troligen rätt av mig) och Ö5.0 Habs-Pens (idiotiskt av mig).

Nu blir det sängen. Imorgon får jag se om jag hittar något spelvärt, kan ju knappast gå sämre!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat