Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-27, 17:53   #20
Maverick
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Jag blir bara bedrövad alltså. Det som händer just nu händer bara inte. Pixbo ser ut att gå mot en stabil seger och leder med 2-0 efter halva sista perioden. Pang pang och det är 2-2. Inte ens ett power play kunde de utnyttja och trycka in 3-1, nej nej. Oavgjort slutar det och sen i förlängningen så gör gamlingen Bodén 3-2, vilket spelar mindre roll för mitt spel men likväl. Hur fan är detta möjligt? Ska Linköping och Sirius kunna rädda upp det hyfsat nu eller? Med min flyt kommer det inte hända! Snart söker jag medlemskap i holms fanclub alltså!

EDIT: Min känsla just nu är lite som att någon i går skulle erbjudit mig att spela på Barcelona och jag skulle få tre gånger pengarna. Ja kan ju inte missa en sådan chans och lastar in mellan 50-70 procent av min spelkassa och just nu i dena stund så förlorar Barcelona. Klart det kan hända, men just nu? varför Pixbo? Att Malmö inte vinner kan jag köpa men varför studsar bollar helt fel just nu? Tjuvkollar någon mina spel här först innan matcherna ska avgöra? I så fall kan jag meddela att det inte är några miljoner jag spelar för...

Senast redigerad av Maverick den 2011-11-27 klockan 18:06.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat