Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-27, 19:23   #23
Maverick
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Pixbo lyckas bara få oavgjort trots att det såg bra ut, därefter lyckas inte Sirius vinnas trots upphämtning från tvåmålsunderläge till 3-3. Mullsjö dunkar in två stycken innan Sirius i sista minuten trycker in ytterligare två och avgör sedan i förlängningen. Sen tidigare lyckades inte JIK besegra ett för bra Falun för dagen då de hamnade bakut med tre mål direkt i matchen. Malmö spelade för dåligt för att egentligen kunna vinna mot Växjö i dag. Ett enda lag lyckas rädda några småslantar och det är Linköping som just nu klättrar i tabellen efter varje omgång.

Det är för dåligt men det kommer vända igen, men just nu känns det bara kasst. Känner att min spelkassa är för liten totalt sett för att kunna få flyt i det hela totalt. Jag får avstå en del spel (på annat) som jag vill spela - samt så lägger jag usla spel (på annat) som inte går in. Detta håller inte, och frågan är om jag inte ska gå all in på AIK i morgon alltså. Kanske inte det bästa men jag kan lika gärna spela med tändstickor just nu känns det som.

Men jag är en idrottsmänniska och jag drabbas väl av samma effekt som t ex Warberg när de släpper in åtta raka bollar bot Pixbo eller som Capeirotäby som tappar med hela 14-4 mot JIK. Skillnaden är att jag få en smäll varje gång medan de enbart får en smäll - men psykologiskt fungerar det likadant.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat