Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-28, 21:20   #357
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Merlot Visa inlägg
Snyggt spelat idag. En liten undran angående NHL rekar.

Är ju inte så värst många rekar ute på just Ishockey och hoppas att vi nu kan köra på flera KHL rekar då vi haft flytet.
Men är det inga som är intresserade av att lägga ner lite NHL rekar också, jag kommer nog lägga ner mera tid även på de och posta då det alltid är informativt att få byta åsikter och tankar.

Vilka flera här inne har "NHL-koll!?

Keep up the good work!

MVH/Merlot
Det är väldigt få "rekar" överlag, så funkar det här... Det är mest spel som läggs in i spreadsheets!

Brukar ju finnas en NHL tråd varje dag där det snackas lite om dagens matcher, dock med blandad kvalitet har jag märkt. Det finns nog en hel del som har koll på NHL och det enklaste är att kolla vilka de flesta ryggar om du kollar på dagens populäraste spel, då får du iaf en överblick över vilka de flesta tycker är bra, sen behöver ju inte det vara någon garanti iofs. NHL brukar dominera bland dagens populäraste spel och det finns en del som ryggas flitigt. Perfa har redan nämnt en, jag har inte koll på alla så ingen nämnd ingen glömd. Om du vill se hur man borde ha spelat på NHL, sådär lite i efterhand så kan du kolla in generalens dagbok, han nailar högoddsare med höga insatser efter matchen startat! Ibland kan han komma med speltips flera dagar efter matchen spelats, vet inte vad det ska vara bra för men men

Ja det blev en ganska bra dag i KHL, lite frustrerande i Moskva derbyt men ibland vinner laget som har 16 skott över det som sköt 40. Desto mer intressant i KHL imorgon har jag redan sett men de spelen plockas senare inatt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
befriamig (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat