Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10
Tack för tipset på Skellefteå. Fick in både rak 2:a och ett live spel (Skellefteå -2) som spelades när de ledde med 2-0. Oddset låg då på 3.55 (!), Synd bara att inte underspelet gick in men blev en plusdag
Vad står "PK" för?
|
Som den gode gröne redan skrivit, betyder PK samma sak som draw no bet. Det vill säga att man får pengarna tillbaka på oavgjort! Brukar spela detta istället för ML, eftersom PK hos pinnacle ofta ger bättre odds.
Citat:
Ursprungligen postat av Selan92
vad tror du om Colorado - Dallas? ganska säker 1a?
|
Jag är inte så insatt i NHL, men jag brukar rygga Qirren och Mackyyy, Mackyy har faktiskt spelat Colorado -1,5 till 3,27! Så det känns som ett bra spel.
Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit
Hej! Eftersom Oscar är på bingo så här på måndagskvällen så kan jag föra hans talan i hopp om att svaren skulle vara någorlunda lika om han svarat. Hoppas inte du blir ledsen nu oscar :(
Grattis till dig Jakob10 till att börja med! Även jag har spelat Under-spelet på LHC-SAIK men man kan ju lugnt konstatera att den inte ens var nära att sitta  .
För att svara på din fråga:
When there is no favorite team (both teams are considered to have an equal chance of winning the contest) the 'point spread' is a 'PK' ('Pick' or 'pick'em') in which case there is no point spread.
Spelar man på Elitserien på PinnacleSports innebär det att om det blir oavgjort resultat i matchen betalas insatsen tillbaka, d.v.s Push.
|
Alltid fint när min knähund Grnvit svarar åt mig! Tack ska du ha

Bingon gick åt pipan! Men kul att träffa lite pensionärer, dricka kaffe, äta bullar och bara umgås!
Tord vann förresten 14000 ikväll.