Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-29, 06:58   #359
isbjorn
Franzen Buttboy

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det är väldigt få "rekar" överlag, så funkar det här... Det är mest spel som läggs in i spreadsheets!

Brukar ju finnas en NHL tråd varje dag där det snackas lite om dagens matcher, dock med blandad kvalitet har jag märkt. Det finns nog en hel del som har koll på NHL och det enklaste är att kolla vilka de flesta ryggar om du kollar på dagens populäraste spel, då får du iaf en överblick över vilka de flesta tycker är bra, sen behöver ju inte det vara någon garanti iofs. NHL brukar dominera bland dagens populäraste spel och det finns en del som ryggas flitigt. Perfa har redan nämnt en, jag har inte koll på alla så ingen nämnd ingen glömd. Om du vill se hur man borde ha spelat på NHL, sådär lite i efterhand så kan du kolla in generalens dagbok, han nailar högoddsare med höga insatser efter matchen startat! Ibland kan han komma med speltips flera dagar efter matchen spelats, vet inte vad det ska vara bra för men men

Ja det blev en ganska bra dag i KHL, lite frustrerande i Moskva derbyt men ibland vinner laget som har 16 skott över det som sköt 40. Desto mer intressant i KHL imorgon har jag redan sett men de spelen plockas senare inatt!
Gäller ju att använda tråden rätt Tycker det hade varit kul om fler folk dök upp i NHL tråden och delade med sig av sina otroligt värdefulla åsikter.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat