Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
David Villa, Sergio Busquets, Dani Alves och Lucio är nog de jag hatar mest.
Suarez i all ära är vad kommentatorerna kallar en "modern fotbollsspelare", jag avskyr filming och önskar att han slutade med att förstärka varenda situation men jag anser inte att han ens är i närheten av svin som de här ovan när det gäller riktiga filmningar.
Ronaldo var ett äckel förut men har skärpt sig rätt mycket.
|
Jo, och den kanske största skillnaden är väl att Uefa Barcelona får ALLTING med sig när dem filmar, om inte så springer hela laget fram till domaren å diskuterar i 20 minuter tills dem får det med sig. Busquets borde ärkebuseras, han vanärar allt som har med fotboll att göra och jag skulle inte bli ledsen om han bröt ett lårben och fick lägga av med fotbollen, speciellt när han ändå har ett vilande kontrakt med Universal att falla tillbaka på...sägs att det är han som ska spela in Rosa Pantern nästa gång det bär hän..
Domarna i PL har ju listat ut Suarez´s filmningar så han får ju ingenting med sig längre.. med all rätt skall sägas, är ett riktigt Liverpool fan men jag hatar när folk filmar och han ligger ner å gnäller lite väl mkt. Han är dock extremt passionerad så ibland ser filmningar och gnäll värre ut än vad det är..