Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier
Jo klart alla har downswings fast den här är den sjukaste jag varit med om. Jag kan spela en favorit till 1.01 och spelet går inte in. Jag kan spela en dog till 2000, spelet går inte in. Vad jag än rör så förlorar jag, spelar ingen roll om halva jorden sitter på det spelet och har rekat det. Fått runt 20 riskfria bets via sidor som Ladbrokes, betway, nordicbet etc etc senaste tiden, tror jag satt 2 av 20 stycken. Då har jag fått gratisspel till ett värde av minst 10k.
|
NHL är ju ruttet på det sättet att det är rätt svårt. De är så pass skickliga att det egentligen inte går att 'räkna ut' speciellt mycket på ett papper tidigare. Tror hemligheten ligger i vad man har för system på betsen och betstorleken. Din svacka ex. är rätt stor men jag har haft en nu på senaste som säkert kommer fortsätta.
1. Pröva skippa Ö/U spelen. Det är ju rent lotteri egentligen, svårt att se hur tidigare möten egentligen är någon tumstock för hur många mål det kommer bli
2. Läs på om 2-6 systemet eller kör någon Martin Gale-variant på ett medellag ex. Phoenix eller San Jose, som inte är benägna att torska 7-8-9 matcher i rad