Ämne: The chefs NHL
Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-30, 17:17   #4
the chef

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dålig natt och minus 18 u. Bara ta nya tag. Kommer oftast inte komma med några motiveringar på spelen då jag jobbar på kvällarna och skriver ut spelen på mina raster. Förra året hade jag en ROI på 115% hade statistiken på en gammal data så inga bevis men ni får lita på mig eller inte. Började förra säsongen dåligt men kom igång efter all star breaket.
Har även ett spread för finsk hockey som ni kan kolla in om ni vill här på sharps, ikväll har jag spelat på Leki mot Sport till 2.5 5 u
LeKi har haft problem med defensiven men har nu tagit in Atte Pentikainen från Tappara med över 300 matcher i FM-ligan samt en säsong i Färjestad och Elitserien lär han tillbringa defensiv kvalité i anfallet är det Lassi Mattila och Tomi Peltonen som är de största hoten. Sport har haft en dalande form på slutet och Puurela har varit ojämn dessutom saknas erik riska som jag anser är en viktig kugge i Sport som alltid jobbar hårt. När dessutom LeKi har hemmaplan anser jag att 2.5 är ett överodds (spelbart ned till 2.20) enligt mig.

LeKi förlorade en jämn match med 0-3 och minus 5 u till

Senast redigerad av the chef den 2011-11-30 klockan 20:12. Anledning: Resultat i matchen
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat