Går upp och ner det här, tyvärr mest ner.
Men har fyra spel inatt och har tänkt motivera när jag hinner och ikväll hinner jag.
Caps ML (b3) @2.04
Trögspelade Capitals, med ny coach möter ett pånyttfött Pittsburgh och jag spelar Caps. Jag gör det av flera anledningar. bl a Caps är ett bra hemmalag, även om det gått tungt i år, så är de riktigt bra hemma i VeriZon Center och har alltid minst 50 % chans att vinna hemma. De bruka spela bra mot Pittsburgh och har faktiskt vunnit 8 av 10 senaste matcherna. Dale Hunter har kanske inte hunnit sätta så mycket avtryck ännu, men han låter #8 spela betydligt mer och om det är någon dag det ska lossna för Ovie så är det när han möter Crosby. Sen har Pittsburgh taskiga 8-7-1 mot eastern-lag och har gått 1-4-1 mot Southeast lag (Capitals division). Capitals är 3-2-1 mot Atlantic division. Sen hjälper Pens skadesituation till när jag bestämmer mig, Michalek och Letang spelar inte.
Över5.5 Caps- Pittsburgh (b2) @ 2.07
Capitals och Pittsburghs senaste 5 matcherna har gått under. Men fyra utav de saknades Crosby. Pittsburgh spelar ett helt annat spel med världens bäste i laget jämfört när han är borta. När Pittsburgh dessutom saknar två av sina top-3 backar (enligt mig) så blir det mer öppet. Detta såg vi mot Rangers sist, där det blev lite väl lätt i andra perioden. 3 av Pens senaste 5 matcher har gått över och Capitals har 4 av 5 senaste.
Nashville Ml (b1) @ 2.37
Mest ett kul spel då Nucks och Preds har en tendens att vinna bortamatcherna mot varandra, så trots att Preds just nu har problem med anfallsspelet, samtidigt som Schneider gör kalasmatcher. Så bara för att det är ett b1 och att jag har lite feeling för Preds, samtidigt som Preds har mer i laget än de visar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|