Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-02, 16:53   #10
LimeStreet

LimeStreets avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 201

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite småknackiga spel på sistone. Ska låta NHL vila ett tag. Idag nya tag och Hockeyallsvenskan står på programmet. Jag har hittat ett par spel som lockar direkt:

Ogiltigt spel-ID: 643904

7 av de 8 senaste mötena mellan Almtuna och Rögle har slutat med fem mål eller färre.
3 av Almtunas 6 senaste matcher har slutat med fem mål eller färre.
3 av Rögle 6 senaste matcher har slutat med fem mål eller färre.

Ogiltigt spel-ID: 643918

Här tycker jag oddssättarna sätter oförskämt mycket tilltro till Oskarshamn. Troja har gått rätt okej på slutet. Man får betänka att Troja har mött lag från övre halvan i sina förlustmatcher på slutet (Västerås, Leksand, Mora, Örebro) och faktiskt slagit bottenkollegor som Borås och Tingsryd. Oskarshamn faller i samma kategori som Borås och Tingsryd och att Troja endast skulle ha 24% vinstchans känns verkligen lågt. Jag chansvärderar till 30-35% minst. Oskarshamn har förlorat klart mot bottenlag som Almtuna och Sundsvall och har endast en seger på de 6 senaste. Klar skrällvarning här.

Ogiltigt spel-ID: 643981

Jag gör som Ebba Grön och totalvägrar! Det kan bara inte vara möjligt att det är så här stor skillnad på ettan och tvåan i Division 1 D. Nyköping vann senaste bortamatchen mot Visby och Visby vann senast i Nyköping. Lagen står på samma poäng (46p) i en av de jämnaste division 1-serierna i Sverige. Alla slår alla och det bara MÅSTE finnas värde i ett spel på Nyköping. Med det sagt, Visby kan mycket väl vinna med 6-1...

Senast redigerad av LimeStreet den 2011-12-04 klockan 00:45. Anledning: Lade till Nyköpings HK
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat