Fastnade tidigt för en match i helgens fa-cup då jag förra helgen var i London för att se på arsenal och passade på att även se på en league two match. Laget var barnet fc som då mötte macclesfield. Efter vad jag och brorsan fick se så måste jag spela mot dom i helgen. Hade inte höga förväntningar när ja åkte dit, var ju trots allt en league two match, men det var sämre än ja hade hoppats.
För det första kan ju nämnas att det var inte mycket till hemmafans. Det mesta man fick höra var glåpord och inte mycket hejande på själva laget. Inte ens efter 2-0 ledning var det något direkt.
För det andra var det inte mycket till anfallare de hade att bjuda på. Några rejäla missar hann de med och de två målen som gjordes var på straffar, varav en var rätt dömd enligt mig (domaren var för övrigt ingen höjdare heller).
Matchen slutade f.ö. 2-1 vinst för barnet men det var inte direkt rättvist i mina ögon och macclesfield fick även en utvisad i andra halvlek.
Barnet ligger i nedre delen av tabellen i league two medan mk dons ligger 4a i league one bara några poäng från andraplatsen om jag inte minns fel. Kollade tabell och lite allmänna stats igår men allt har bara varit via mobilen då jag inte haft tid med mer. Hade tänkt lägga det som en rek senare idag men som det ser ut kommer ja inte få sitta vid en dator förrän efter matchens start så fick bli ett inlägg.
Bygger som ni kan se mitt spel enbart på vad ja själv har sett och givetvis finns det lite stats som kan hjälpa till men hinner tyvärr inte med de.
Högsta oddset i onsdags låg på 1.83 och sjönk sedan något för att sedan höjas igen igår till 1.86 som jag tror e högst. Har även testat -1 till 2.4 ungefär då mk dons har gjort en del mål även på bortaplan vad ja kunde se. Får bara hoppas domaren har högre klass än den jag fick se.
Lycka till i helgen! Komplettera och kommentera gärna!