Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-03, 10:41   #13
LimeStreet

LimeStreets avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 201

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Två tidiga spel i Elitserien idag, då jag tror att det eventuellt kan svänga lite i oddsen. Det är inte optimalt att inte få skadelägena, men det ska ha avgörande effekt på de här spelen (hoppas jag):

Ogiltigt spel-ID: 645070

Ogiltigt spel-ID: 645072

MODO har slagit Färjestad endast 3 gånger på de 18 senaste mötena. Statistik säger inte allt, men här är det nog rätt att tala om ett boogey team. Färjestad har dessutom haft den goda smaken att studsa tillbaka efter förluster den här säsongen. Man förlorade hemma mot Timrå senast och det är givetvis inte godkänt. MODO får smaka revanschlustan hos Karlstadpôjkera.

HV71 hade tagit tre poäng mot Djurgården senast om inte Daniel Larsson hade bestämt sig för att leka tvålpojke med ett par minuter kvar i Kinnarps förra omgången. Man släppte inte till speciellt mycket bortsett från Tim Erikssons frilägesmål i slutet på första och det var absolut ett fall framåt. Linköping är inne i en negativ spiral och jag tror inte man bryter den idag heller. 37% på HV71 känns alldeles för lågt. Jag tycker det är 45-50% att de vinner matchen och då tar vi 2.65 hela veckan.

Ogiltigt spel-ID: 645356

Statistik-bet. 5 av Örebros 6 senaste har slutat med 7(!) mål eller mer. Jag har svårt att tro att de skulle slå av på takten. Leksand i gungning i en bygd som alltid tror att man har ett lag för SM-guldet, även de år man inte spelar i Elitserien...

Ogiltigt spel-ID: 645513

Skadeläget i Frölunda gör det här oddset intressant. Andersen, Tolsa och Kahnberg är borta och Joel Lundqvist borta på grund av avstängning. Skrälläge.

Senast redigerad av LimeStreet den 2011-12-04 klockan 00:45. Anledning: Lade till ÖVER-spelet Leksand - Örebro och Växjö.
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat