Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith
NHL är ju ruttet på det sättet att det är rätt svårt. De är så pass skickliga att det egentligen inte går att 'räkna ut' speciellt mycket på ett papper tidigare. Tror hemligheten ligger i vad man har för system på betsen och betstorleken. Din svacka ex. är rätt stor men jag har haft en nu på senaste som säkert kommer fortsätta.
1. Pröva skippa Ö/U spelen. Det är ju rent lotteri egentligen, svårt att se hur tidigare möten egentligen är någon tumstock för hur många mål det kommer bli
2. Läs på om 2-6 systemet eller kör någon Martin Gale-variant på ett medellag ex. Phoenix eller San Jose, som inte är benägna att torska 7-8-9 matcher i rad
|
Tycker faktiskt om Ö/U-spelen, spelar oftast inte på U-spel då jag inte gillar de av någon anledning men gillar Ö-spelen. Har bättre facit på Ö/U än vanliga ML-spel, har väl spelat 23 stycken Ö/U på mina senaste 2 sheets och kommer inte ihåg exakt men tror att resultatet är ungefär 17 vinster, 6 förluster.
Så det har ju gått bra hittills, provar tre överspel ikväll igen, får se hur det går
Ö 5.5 Bruins - Leafs
Ö 5.5 Caps - Sens
Ö 5.5 Stars - Isles