Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-14, 20:01   #418
Kiwid10
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Tjenare grabbar. Spelen har gått riktigt illa.
Vad jag inte haft i beräkning och säkerligen kan vara en orsak till "felspel" är att det nu är ett OS uppehåll och det påverkar nog flera lag.
Spelare som skall vara med i OS tar det nog lite lugnare vilket gör att lagen som har flera OS spelare och ligger bättre till i tabellen förlorar sina matcher...

Inte många av oss som haft rätt de senaste dagarna och jag är säker på att detta är den stora anledningen!!!

Inget som knäcker en dock, utan har varit med om sjuka svackor tidigare och vet att KAN man det man det man rekar och vågar tro på det man gör så vinner man/jag i längden och har bevisligen gjort det, då jag levt på spel i 5-6 år...

Men alltid lika tråkigt då man vill "bjuda" på bra spel!!!

Idag har jag lagt spel, men avvaktat då jag inte vill ge er några felspel!!!

Troligen fel, då jag nu tagit i beräkningen att OS upphållet gör att det blir lite mera slappt spel överlag...

Därför har jag spelat över spel i både Rangers match och i Penguins match och Rangers är ju klara medans Penguins har alla chanser att klara linan med 1 period kvar och ställningen 2-2..

Har även spelat Minnesota vs Vancouver 2ml 1,84 3 Units...


Har lagt dessa spel i min spreadsheet och kan dokumenatera om ingen tror på spelen

Alltså:
Rangers vs Tampa Ö 5,5 1,90 3 Units 5-2 +2,7 Units
Pittsburgh vs Nashville Ö 5,5 1,80 3 Units 3-3 +2,40 Units
Minnesota vs Vancouver 2ml 1,84 3 Units 5-2 -3 Units

Förlåt för mina vilseledande rekar och hopps jag kan återgälda det när Hockeyn drar igång igen, Jag garanterar att jag skall återgälda det!!!

Kassan nu rasade ner till 19,34 Units!!
Lycka till med era spel!!
Jag kommer att rygga timadolfs spel nu under OS!!
__________________
Remember what matter's.....

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-15 klockan 00:20.
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat