Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-04, 13:17   #12
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drughen Visa inlägg
haha är bakis så har ingen koll på dagarna

Ja intressant läsning och det är inte invägt i bedömningen men jag får hoppas att de andra har lärt sig något av Lucas på träningarna så att de fortfarande kan slå Fulham imorgon. Och enligt statistiken har han spelat alla utom en match i år och då har Liverpool gjort ganska många värvningar på mittfältet inför denna säsong och de som suttit på bänken är säkert sugna på att slå sig in i laget så de kommer ge allt. Så står fast vid att Liverpool vinner imorgon
Att de kommer ge allt, det kan vi nog vara helt överens om.

Det jag ställer mig väldigt frågande till, eller är i princip helt säker på, är att ingen i dagens Liverpool kan ta över det jobbet som Lucas innehar när han befinner sig på planen. Ingen har kapacitet eller kunnande att göra det jobbet ens i närheten av lika bra, så jag tror det kommer bli ett stort tomrum som inte går att fylla resterande del av säsongen.

I mina ögon ser det väldigt mörkt ut för Liverpool när vi går in i den mest hektiska perioden under Premier League-säsongen (jultiden). Tätt matchande tar hårt.

Jag hoppas dock innerligt att jag har fel och att någon steppar upp och tar över Lucas roll under resterande del av säsongen.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat