Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Varför spela på ett omotiverat bortalag mot ett supertaggat hemmalag när hemmalaget dessutom är sinnessjukt bra i sina bästa stunder?
Risken med detta spel är ju helt uppåt väggarna, inte ens vänta tills laguppställningarna kommit. Hur troligt, i detta scenario, är det att oddset på BM droppar?
Kan förstå tanken men jag tycker att du är ute och cyklar här Frankie, letar efter värde dom är helt omöjligt att sätta fingret på imo. BM kan i princip välja att starta med damlaget om det nu inte bryr sig om att förlora. I min bok är det helt omöjligt att värdera deras styrkeförhållande innan man sett laguppställningarna och faktiskt även inledningen på matchen.
Personligen tror jag city vinner enkelt, men lär inte röra denna!
|
Bara faktumet att jag tog den direkt för 5.75 och att den steg efter det är väl bevis nog för att jag är ute och cyklar.
Det där med laguppställningarna håller jag dock INTE med om. Oddset är ju baserat på att Bayern matchar semester-elva, för om Bayern matchar ordinarie lag, tror du då att oddset är liknande odds vid kick-off?
Jag hoppas och vill att City ska vinna, och även gå vidare ur gruppen. Men att tro att BM inte ens vinner 1 av 5 matcher, där det dessutom finns med möjliga matcher där Napoli leder 3-0 i HT?
Köper jag inte.