Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-05, 21:03   #31
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Bara faktumet att jag tog den direkt för 5.75 och att den steg efter det är väl bevis nog för att jag är ute och cyklar.

Det där med laguppställningarna håller jag dock INTE med om. Oddset är ju baserat på att Bayern matchar semester-elva, för om Bayern matchar ordinarie lag, tror du då att oddset är liknande odds vid kick-off?

Jag hoppas och vill att City ska vinna, och även gå vidare ur gruppen. Men att tro att BM inte ens vinner 1 av 5 matcher, där det dessutom finns med möjliga matcher där Napoli leder 3-0 i HT?

Köper jag inte.
Njaa, jag tror att oddset är baserat på att de kommer vila nyckelspelare och vara ljot inställda till matchen eftersom de är klara.

Men säg att de bänkar alla normala startspelare (inte troligt då hedern spelar viss roll) då lär oddset kunna krypa närmare 10.

Jag tror inte att Bayern vinner 1 av 5 faktiskt, inte med förutsättningarna som är. Ställer de sin bästa elva på plan, ja då är det ett bra odds, men kommer de med 4-5 man borta så är det rätt.

Högoddsare är inte min melodi, gillar +hcp bättre isf, men att spela på omotiverade lag det gör jag aldrig
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat