Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-06, 00:27   #1123
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thore10 Visa inlägg

När vänder oturen tompa87? Tråden borde byta namn till "tompa87s tilttråd med inslag av vlad"
Tycker det är lite jävla sjukt att om det händer något som verkligen inte brukar hända i någon riktning så sitter jag alltid med spel på det andra laget Liverpool var bättre hela matchen idag, å skulle haft 1 mål plus en straff, jag hade Liverpool och jag hade över 2.5 Men Friend hade bestämt sig för att det var Fulhams dag. Undrar hur det hade sett ut om jag hade haft Fulham eller underspelet? Man börjar ju undra..

Men jag håller med, jag håller ju låda varenda kväll tycker jag :P

Citat:
Ursprungligen postat av LimeStreet Visa inlägg
Det var ungefär vad RobinD och tompa87 skrev, minus könsorden.
Censurerat ähmen, jag tkr inte det där är rött alltså, för Spearing är ju först in och sen springer dembele in i dobben. Han går inte in med dobbarna utan dobbarna kommer upp för att han är 120 cm lång och knappt når till bollen när den ligger vid fötterna.. Det är väl mest det att dessa domslut aldrig går med oss, lika med stolpar å strumprullare i 90+ minuter. Dempsey skulle varit utvisad om inte Bellamy varit en tuffing som inte filmar för vem som helst annars hade lagt sig vid 3e eller 4e headbutten och då hade han åkt ut. kanske inte idag då, då hade väl Friend hittat nå annat mys istället antar jag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat