Villareal - Napoli
Napoli kommer in till denna match med sitt öde i egna händer, en vinst här och man avancerar från en tuff grupp i CL.
Villareal kommer att sakna ett par spelare (dock har laguppställningen inte släppts än) men Catalá och Rossi spelar inte. Cani kommer nog inte spela,Valero och Rubén är båda osäkra.
Med 1 vinst på deras senaste 7 (där de flesta är förluster) och med Rossi borta och Nilmar som försöker komma tillbaka i form har de inte någon riktig målgörare. 2-12 i målskillnad senaste 5 har dem.
Napoli har haft några tuffa matcher i CL och i ligan men de kommer in i denna match med en måste-vinna attityd då de annars måste hoppas på Bayern.
10 mål har man gjort senaste 4 matcher och har faktiskt spelat bra, Cavani och Hamsik ser bra ut och jag tror på vinst här.
4/5 U sätts på vinst för Napoli Oddshögsta : Pinnen @ 1.92
D. Zagreb - Lyon
"Mission impossible" för Lyon ikväll kan man tycka. Man behöver en storvinst samtidigt som Real måste vinna mot Ajax, det också en storvinst.
Oavsett så kommer de ge järnet och skickar sin starkaste trupp.
De har börjat få igång sitt målgörande då de gjort 6 mål senaste 2 ligamatcherna och Zagreb har i CL förlorat samtliga matcher med 2-15 i målskillnad.
Kniper vinst för Lyon för 4/5 U Oddshögsta : SBOBET @ 1.95
Tar också och testar -1.0 AH Lyon med 3.5/5U Oddshögsta: Pinnen @ 2.76
Ajax - Real Madrid
Ajax har som sagt nästan avancerat. Vid en mindre förlust så måste Lyon vinna stort (med 7 mål) för att ta Ajax plats för avancemang.
Real kommer att rotera mycket då El classico är runt hörnet men då jag älskar Real så kan jag inte motstå ett bet.
Spelarna som kommer följa med :
Adan, Tomas Mejias, Pacheco, Arbeloa, Coentrao, Varane, Albiol, Mendes,kaká, Ozil, Di Maria, Sahin, Altintop, Callejon, Granero, Xabi Alonso, Higuain, Benzema, Jese
Alltså de har en härlig kvalite i laget fastän de vilar många.
"Reserverna" kommer att vilja visa upp sig och innehar bra kvalite (nästan bättre än Ajax tycker jag t.o.m).
Rolig fakta : Vinner real madrid imorgon så har man det bästa gruppspelsresultatet genom tiderna!
Testar en slant på Vinst för Real, 2.5-3 / 5 U Oddshögsta: 2.5 @ youwin
Kommer också att testa fantastiska Callejon (imponerade senast) att näta Oddshögsta som jag hittat 4.5 @ betsafe
Senast redigerad av fireas den 2011-12-07 klockan 09:44.
|