Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-08, 11:24   #28
LimeStreet

LimeStreets avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 201

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 653370

Ogiltigt spel-ID: 653369

Ogiltigt spel-ID: 653367

Två lag som vinner varannan match ungefär. Växjö har gått segrande ur de båda tidigare mötena den här säsongen. Luleå är ute på road trip, vilket säkert sliter lite extra. Växjö får tipset mycket tack vare en bättre förstafemma.

Jag gillar vad jag ser när Färjestad spelar. Förstafemman har kommit igång på allvar och grundspelet sitter. Två starka bortasegrar mot Modo och HV71. AIK har inte gått dåligt, men kämpar trots det om de sista slutspelsplatserna. Färjestad kommer att vara vårens klätterlag och med stor sannolikhet sluta bland de fyra bästa.

Både Frölunda och HV71 kommer från intetsägande segrar över ett Linköping i fritt fall. Senast förlorade HV71 på en fantastiskt genomförd mittperiod av Färjestad. 1-3 var inte speciellt talande för matchen som helhet. HV71 skapade tillräckligt för att vinna den matchen och jag tycker att man är på gång. Frölunda är inne i en negativ spriral med många skadade och avstängda spelare. Presterar HV71 i paritet med vad de visade senast mot Färjestad är 2.70 ett klart överodds, som jag ser det.
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat