Sitter och räknar lite fram och tillbaka på det här med safebet. Och undrar om man verkligen förlorar i längden på detta sättet.
Grejen med att många inte gillar att säkra upp handlar tror jag i grund och botten om att de inte gillar att spela parlays.
Men ta min förlustkupong igår med Lille som exempel: Var en 9ling från början med endast Lille kvar . Hade den gått in hade jag på en 500 lapp fått in 11000 på kontot . Lille gav igår vid spelstopp 1.40 medans jag spelade dem till 1.53 vilket är en i % ganska stor nedgång . så innan matchen igår var min 9ling värd över 7000 spänn , något som jag aldrig skulle vågat satsa/eller varit något särskilt bra moneymanagement med min spelrulle.
Utan då säkrar jag istället upp en vinst , dock aldrig lika stor som om min ursprungliga tanken hade gett ( Om inte förutsättningarna har ändrat sig drastiskt)
Av de ca 15 spelen jag la tidigt förra veckan i mina vinst parlays så var det endast en match där oddset höjdes. Vilket redan där ger en marginal att säkra upp ,
Alternativt kan man kanske kalla det att man traidar odds ;-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|