Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-08, 18:24   #422
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25140

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Pallar inte citera alla inlägg utan svarar på var för sig ändå.

Jagvillblirik, 5.5 och 5 är skillnad. Får du klart högre odds så kan det ju vara värt det men samtidigt så är det inte säkert att du får samma utgång på spelet som mig, i det här fallet push men 5.5 hade varit torsk.

Dellan, om du inte gillar något spel så bör du inte rygga det, det är min åsikt iaf. Jag brukar alltid kolla upp ett spel som ska ryggas och gillar jag det inte så låter jag bli. Matchen är ju över och det blev push så mina tankar är ju inget värda längre eftersom jag inte såg ditt inlägg förens nu. Torpedo hemma och Severstal borta brukar innebära en del mål, typ så tänkte jag och man ska ta det jätte kort!

KP, du ska du ha allt serverat på ett silverfat. Idén kanske inte är så tokig ändå, men samtidigt så blir det ju mer jobb för min del, ni får hålla ett getöga på spreaden och haka på när det dyker upp spel ni vill följa!

Dagens 2 första spel blir push och det är ju lite tråkigt men känns helt okej ändå. B6 spelet va ju 0-0 efter 1 period men öppnade sig sen, tyvärr så kommer det inget 6:e mål trots att Torpedo spelade 1.30 mot tom bur och hade ett par lägen att hänga dit 4-2 och Severstal hade ett par lägen att göra 3-3. Får vara nöjd med push efter en mållös första period, bara ta nya tag, ingen skada skedd så!

Nattens två spel gick ju lysande så det har varit en bra dag ändå!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dellan (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat