Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-12, 05:50   #92
Marreee

Marreees avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1891

Division 1 - Hockey (2013/
Stats: 50 - 35 - 0
ROI: 116.17%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Många verkar tro på att det kommer bli en målglad tillställning mellan Chelsea och City. Jag tror tvärtom där vi har Mancini som kommer nöja sig om han får med sig en poäng. Milner, De Jong, Barry är tre spelare som kommer vara högaktuell till startelvan där jag tror försvaret kommer vara prio ett.

Chelsea verkar vara på gång nu. Man saknar dock Luiz pga avstängning och istället lär Ivanovic ta hans plats. Villas-Boas har haft en lite tuff period där han har hängt löst men man har rykt upp sig lite på slutet.

Poäng i den här matchen är otroligt viktigt för båda lagen. Tappar City poäng så kommer United att vara strax efter och det lilla rycket kommer vara igen täppt.

0-0, 1-0, 2-0, 1-1, 0-1, 0-2 har jag som möjliga resultat. Matchen kan gå hur som och jag väljer "Gör båda lagen mål - Nej" istället för underspelet då lagen har kapacitet att lika gärna klå linan själv. United - City 1-6

City har bara vunnit på Stamford Bridge 1 gång på hela 2000-talet. Om man räknar bort vinsten som kom förra säsongen så har Chelsea 20-0 i målskillnad. Visst är det skillnad på City nuförtiden än om man jämför för 8 år sen.

2011-12-12 21:00Premier LeagueChelsea vs Manchester City GöR BåDA LAGEN MåL? NEJ FT 1 2.300