Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-12, 14:54   #106
Maijadona
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Vilken helg!

Jag Hade sjukt stora förväntningar på Madrid resan, Men den blev tom bättre än vad jag hade kunnat drömma om!

När vi kom fram så fick jag en Real Madrid tröja med mitt eget efternamn på, Gjorde sig riktigt bra på den tröjan faktskt

Någon timme innan matchstart började det stört regna och vi söker skydd inne på en resturang medans vi hoppas på att rengnet ska avta , där inne hamnar vi bredvid hela Canal+ "gänget" och vi får höra deras tankar om den stundande matchen.
Maten är uppäten men det har nte slutat rengna, snarare tvärtom . Jaja säger vi , våran vanliga otur såklart men tänker att vi kan ju köpa ponsho eller paraply + att matchen kanske ändå blir bättre med rengn , bättre glidtacklingar iallafall . När vi ska hämta ut blljeterna , säger killen som lämnar ut dem att vi är lyckligt lottade , vi har nämligen fått VIP platser , vilket betyder att vi får sitta i en inglasad louge där all dryck( läs sprit och champange ) och mat ( något av det godaste jag någonsn har ätit) var gratis. så vi satt i varsin "biostol" och såg matchen medans två servetriser och en kock passade upp på oss.
När matchen är slut så tar den ansvarige för VIP lougen mig och min kompis till sidan och frågar om vi vill träffa spelarna? Om vi vill! Så vi får följa med en kille genom en massa avspärningar och hamnar tillsliut utnaför spelarnas utgång . där vi sedan får prata fotas och få spelarnas autografer . Real spelarnas autografer på "min egna" RM tröja ( som förövrigt ska ramas in nu här hemma) och fotografier ihop med Flera spelare både från Barcelona och RM . Missade dock både Ronaldo , han hade vist dragit med en gång och Messi som sprang ut till bussen ( han var lite snabbare än mig )

För att samanfattaen här resan går inte att toppa , nu kan jag lika gärna läggga mig ner och dö

Nu ska jag kolla in vad man kan spela på idag . toppmatch i både Italien och England kväll.

Hoppas ingen ryggade mn parlay , inte många rätt..........Men jag hoppas att ni spelade mina Barca spel! Gav en fin vinst !
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat