Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Tjenare!
Roligt för dig att 2-6 fungerat lika bra för din del som det gjort för mig. Det är ju såklart ingen mirakel medicin men för en del så passar det bra och att fyrdubbla sin kassa som du gjort är ju riktigt strongt.
Tycker inte att ditt problem är något problem egentligen. Moneybookers är ett alldeles utmärkt alternativ för dig att hantera dina pengar mellan dessa 4 olika bolag och om inte annat så kan du ju bara fördela kassan på dessa 4 bolag och sen justera det efterhand om det skulle bli ojämnt på de olika bolagen. Det förutsätter såklart att det är pålitliga bolag du använder men annars så har du bara din bas på moneybookers och för över pengar till de olika bolagen därifrån när du behöver det. Det finns ju alltid en "risk" vad det gäller att hantera pengar på nätet men moneybookers är pålitligt så du behöver inte oroa dig för att ha pengar där!
Lycka till!
|
Ja jag har märkt av det till en viss del när man är lite kallare att det blir obalans mellan dom olika kontona och det borde synas ännu tydligare när man har lite mindre summor på fler olika och på så sätt måste man kunna väga upp det snabbt vid behov. Jag litar egentligen på MB men har haft lite problem där tidigare med olika limits som jag hoppas ordnat nu.
Men du rekomenderar att fortsätta använda sig av MB enbart?
Sen måste jag fråga också, hur många timmar du lägger om dagen på 2-6, är det ett heltidsarbete eller hinner du med ett 9-5 jobb också?