Citat:
Ursprungligen postat av lindzkoug
Ja jag har märkt av det till en viss del när man är lite kallare att det blir obalans mellan dom olika kontona och det borde synas ännu tydligare när man har lite mindre summor på fler olika och på så sätt måste man kunna väga upp det snabbt vid behov. Jag litar egentligen på MB men har haft lite problem där tidigare med olika limits som jag hoppas ordnat nu.
Men du rekomenderar att fortsätta använda sig av MB enbart?
Sen måste jag fråga också, hur många timmar du lägger om dagen på 2-6, är det ett heltidsarbete eller hinner du med ett 9-5 jobb också?
|
Okej, ja men då kan du ju ha en "backup" summa på MB och sen fördela pengarna via bolagen om du så vill. Hur du nu lägger upp det hela är ju en smaksak. Ska inte behöva vara några problem med MB om man gör som man ska.
Du kan ju använda flera olika bolag om du vill det, Neteller, MB och PayPal är väl de största vad jag har förstått men det känns bara onödigt att krångla med flera olika sajter anser jag. Neteller hade iaf förr fördelen att man kunde ha ett mastercard kort kopplat till sitt neteller konto så att man när som helst kunde komma åt pengarna man hade på neteller kontot via en vanlig bankomat eller bara betala med det kortet när man handlar eller så, vet dock inte hur det fungerar med sånt längre, kanske fungerar även på de andra bolagen nu!? Jag rekommenderar att du väljer ett bolag och ett konto för enkelhetens skull.
Det är väldigt olika hur många timmar jag lägger per dag, det styrs till stor del av utbudet såklart. Jag skulle väl teoretiskt kunna hinna med ett "vanligt" 9-5 jobb också men jag har inget sådant utan jag lever på inkomsterna jag har via betting så det blir således mitt jobb, på gott och ont.