Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-15, 03:20   #469
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Okej, fotboll igen, undra hur det ska gå, som vanligt denna dagen kanske??? Vi tar ett tidigt mål, säg skit tidigt precis som i alla de 3 tidigare underspelen idag. 4:e minuten denna gången när jag spelat under så att man verkligen känner att ja det här kan nog (inte) gå vägen. Sen kan vi ligga lågt länge länge så man faktiskt trots allt tror det kan gå vägen, man anar väl ändå hur det ska sluta. Det blir ett klassiskt slut och ta två sena mål, säg 2-0 i 81:a och 3-0 i 88:e, precis som i Schalke matchen och så torska man ännu ett tungt spel återigen bara timmar efter det första brutala nederlaget på nästan samma sätt. Domaren blåser av direkt när klockan slår 90 och 2-0 och 3-0 kommer sista 9 minuterna, i Schalke 2-0 och 3-0 sista 7 minuterna. Skönt att få den där jävla skit fotbolls serien ur spel, sure den blev dyr men nu slipper jag tänka på den där jävla skiten nå mer fan hur kan man ha sån jävla stolpe ut... Nej blir inte mycket fotboll framöver, irriterande jävla sport!

Vilken jävla helvetes dag helt klart den sämsta i min 2-6 historia, back närmare 70, 7 torsk av 8 spel hittills alla spel har varit B3 spel eller högre, 3 spel har förlorats på brutalt sätt. Fortsätter det så här lär jag dra i handbromsen och ta julledigt tidigare än beräknat...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat