Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-15, 21:15   #20
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2186
Standard

Kaffekoppar och paraplyer har dykt upp bland kommentarerna. Ledsen att behöva säga det men ni spänner nog bågen alldeles för högt.

Låt oss vara realister så här i juletid. Sharps har över 7000 medlemmar. Sajten går back vad vi förstått, eller har det ändrat sig? Jag utgår från att så inte är fallet tills annat besked kommer.

Så vad har ni förväntat er? Säg att varje medlem får något värt en i snitt. Inte mycket säger ni då kanske. Nää, men bara att administrera det hela med utskick och dylikt lär landa på 100-200.000 lågt räknat. Bara att skicka ut ett tomt kuvert till samtliga skulle kosta över 50 000.

Blir det någon shop då? Ja det kanske det blir. Mitt tips är att man får betala en slant och så använda sina poäng som delbetalning. Har man groteskt mycket poäng kanske man kan få någon pryl. Men det stora flertalet kommer få slanta upp för att få något hemskickat. Alternativet är är att ni börjar klicka på affe-länkar och köper betalspel för brinnande livet.

För så länge sajten går back kommer inte en endaste pryl skickas iväg utan att motsvarande deg kommer in för utskicket. Vilket givetvis är helt i sin ordning.

Jag kan givetvis ha fel och inlägget ska bara ses som en prognos. Fast en mycket realistisk sådan. Men var och en får tro på vad och vem han vill.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat