Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-16, 07:36   #1
Glider

Gliders avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 675

Glider NBA 2011-12
Stats: 171 - 123 - 8
ROI: 98.15%
Vinstprocent: 58.16%

Standard

Gliders NBA: Noll till 100u på XX dagar

Äntligen!!

Nu är det snart äntligen dags för min specialitet, nämligen NBA.
Jag måste erkänna att jag ett tag var lite orolig att det inte skulle bli någon säsong över huvud taget men det löste ju sig fint till slut.

Jag har varit en vinnande spelare på NBA under samtliga säsonger jag spelat sedan jag började 2008/2009. Det är den sport jag gillar mest och följer många matcher live då jag bor i USA under delar av året. Jag har ofta spelat olika typer av systemspel och både följt olika cappers samt tagit ut egna matcher. Det var dock under förra säsongen som jag blev introducerad till 2-6 systemet av iCash och tog mina NBA vinster till nya höjder. Under slutet av säsongen utvecklade jag mitt eget system NBA-handicapping och det är med stor förväntan som jag ser fram emot den kommande säsongen.

Jag har ägnat massvis med timmar åt backtestning och att gå igenom NBA statistik för att kunna förfina mina filter och metoder. Just nu är jag i slutfasen av att implementera systemet på förra säsongens. Jag har manuellt gått igenom statistiken för samtliga 2500 matcher och håller på att lägga in alla spel i ett spreadsheet för att få en bra överblick av resultatet. (Och det ser GRYMT Bra ut!! Postar det senare när det är klart!)

"Noll till 100u på XX dagar" är målet. Jag vill visa att det GÅR att tjäna stora summor på kort tid utan att ta alltför stora risker med bankrullen.

Denna speldagbok skapar jag med en tanke att höja intresset för NBA i Sverige (och givetvis hjälpa folk i detta forum att tjäna en extra hacka). Syftet är att visa hur lönsamt och spännande det kan vara att spela på (herr)basket. (om ni nu inte redan visste det)
Vissa kommer kanske ihåg att jag även hade en speldagbok i somras för damernas basket. Det var min första säsong med WNBA och där finns definitivt utrymme för förbättringar. Herrarnas NBA är dock mycket mer förutsägbart och lönande att spela på enligt mig.

Jag kommer att posta ett urval av matcher från mitt system så ni kan följa med hur det går. (jag lovar inte hur ofta jag hinner med, men ska försöka posta regelbundet).

Vill ni rygga så gör ni det givetvis på egen risk.
Lär er då 2-6 systemet om ni inte redan kan det för det är vad jag utgår ifrån!

Ser fram emot en lönsam basketsäsong!

Glider

PS. Ställ gärna frågor! Jag svarar dock inte på vad jag tror om "den" eller "den" matchen och reken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+10), RealBigfoot (+1), Rejs (+1), Shell Peppe (+3), smak (+3), KP (+5), Soap (+5), vessl123 (+1), Maijadona (+3)

Senast redigerad av Glider den 2011-12-16 klockan 07:38.
Glider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat