Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-17, 21:44   #474
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Lazlo, jag har en undring som det hade varit intressant att höra dina funderingar kring. Såg ditt B5 spel på U 5,5 i Linköping vs Salzburg matchen och förbannade mig själv för att jag missade att rygga. Bestämde mig dock för att rygga underspelet med ett live-spel vid ett eventuellt tidigt mål. Direkt efter Linköpings 1-0 i 7:e åkte oddset upp till 2.00 och jag hakade på direkt.

Rätt eller fel tänkt? Och då menar jag inte bara baserat på hur det eventuellt går idag utan mer generellt då man vill köra ett underspel, men inte hinner lira pre och oddsen blivit för dåliga. Känns som kompensationen från 1.60 till 2.00 som det blev nu då Linköping gjorde sitt mål är lite för stor från bolagets sida?
Generellt sett så är det nog inga fel att spela under direkt efter mål då oddsen oftast skjuts i höjden direkt efter målet men för att sedan ganska snabbt klättra neråt. Ett mål innebär ju egentligen inte att det garanterat kommer flera. Det beror lite på vilket lag som gör mål också, i det här läget va det nog inget fel då det är Linköping som kan spela defensivt och på en ledning. Hade Salzburg gjort 1:a målet så hade matchen bara öppnat sig mer.

Tyvärr så gör ju Salzburg 2 snabba mål i 2 raka powerplay början av andra. varav det ena riktigt turligt och Linköping kvitterade precis till 2-2 på sitt första powerplay i andra perioden. Det ser således inte speciellt bra ut för spelet... Vi får väl se hur det går!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat