Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-18, 07:19   #1980
Maverick
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Stäng tråden alltså. Eller se åtminstone till att vi slipper få upp skiten i "senaste inläggen". Övrigt skit som läggs i OT-tråden kommer ju inte upp där. Så varför ska den här dyka upp där?

Sharps kan mäta sin kukar så bäst de vill och de kan skratta så bäst de vill åt RoK, handikappade eller svältande barn i Afrika. Jag har min åsikt och det är, väx upp. Den här tråden får hela Sharps att dras ner i något dyngträsk. Omöjligt att ta sidan seriöst och tro att det är några "sharps" som ligger bakom det hela. Det kunde lika gärna vara R.Baggio. Nivån är ungefär densamma.

Att det sen finns några få seriösa spelare på den här sidan är toppen. Dock kommer de i skymundan av all dynga.

Men vill Boone ha sin oseriösa hörna som ska visas i "senaste inläggen". Ja då får vi väl låta honom ha det. Men förvänta er ingen respekt från de som inte redan ingår i inbördes-beundran-skaran.

Am I pissed? Tveksamt. Dock nyvaken.

Låt KP sköta sajten fullt ut. Då kan den få den status den borde ha. Men dessvärre finns det för många "jag har störst kuk" på internet så vi får väl acceptera att det är så.

Ja, "du" kan skriva om självdistans och relaxdel och allt möjligt. Du får rätt. Jag tänker inte ens försöka hävda att jag har rätt. Se ovan som en slags information bara.
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat