'Kan inte alla bara sluta vara dumma och bli snälla istället. Jag är så naiv så min skalle nästan spricker."
Bara för man skriver långa inlägg betyder inte det att det man skriver automatiskt får någon relevans det hoppas jag du är medveten om.
Jag förstår att du är lite grinig för att jag bannade dig förra gången rovfisken, men släpp det bara. Du kommer inte plocka några poäng på att vara en gnällig kärring i denna tråden. Vad du säger påverkar ingenting på hur vår sida, som har haft samma inriktning sen dag 1, sköts; allt du gör är att slösa din (och alla de som orkar läsa dina böcker till inläggs) tid.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."