Citat:
Ursprungligen postat av Boone
'Kan inte alla bara sluta vara dumma och bli snälla istället. Jag är så naiv så min skalle nästan spricker."
Bara för man skriver långa inlägg betyder inte det att det man skriver automatiskt får någon relevans det hoppas jag du är medveten om.
Jag förstår att du är lite grinig för att jag bannade dig förra gången rovfisken, men släpp det bara. Du kommer inte plocka några poäng på att vara en gnällig kärring i denna tråden. Vad du säger påverkar ingenting på hur vår sida, som har haft samma inriktning sen dag 1, sköts; allt du gör är att slösa din (och alla de som orkar läsa dina böcker till inläggs) tid.
|
Och barnungen fortsätter!
"jag har inte gjort något"
"han som började"
"fel på alla andra"
"jag är felfri"
"allt jag gör är perfekt"

Att du inte inser det själv och liksom avsäger dig din form av ledarroll här är obegripligt. Lika jävla obegripligt som att Khaddafi stångade sig blodig så länge han bestämde. Men det krävs tydligen en idiot för det.
Jag skiter fullständigt i er inriktning. Lika mycket skiter jag i Khaddafis inriktning. Att den är fel räcker. Förstår ni inte det så är det så.
Sen vet jag inte vad det är för smörja du snackar om. Bannade förra gången? Men det är väl så med vissa. Själv knullade jag din morsa i röven i går. Förstår om du är lite sur och grinig för det.
OT: Sen är det imponerande att ni har över 7 000 medlemmar och snart över 10 000 medlemmar. Att det bara är 30 av dessa som är "aktiva" säger väl också en del.
Vad är egentligen ert mål med sidan? Har inte fattat det? Är det att kunna tjäna pengar som holms på sikt? Eller är det att enbart skratta åt RoK?
För det är inte ofta jag ser någon av de som har hand om sidan som utvecklar det hela. Spelskolan och vissa gamla trådar för all del. De håller bra klass. Men faktum är att i dag så känns hela sidan som ett enda stort klotterplank där det stundtals smyger sig in lite bra saker.
Jag ber om ursäkt för att jag ville få fram en del saker. Att du sen inte förstår det jag skriver ber jag också om ursäkt för. Men jag skrev inte för att du skulle läsa så det rör mig inte. Dock kanske det är någon smart fågel som flaxar förbi och inser att det jag skrivit stämmer.