Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-18, 13:04   #2006
dgothe

dgothes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1076

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wms Visa inlägg
Han kanske inser att dum dryga inlägg inte är till nån nytta?
Detta händer på ROK (ang. högt i tak - sämsta klyschan i svenska språket för övrigt):

Fakta: skriver du om att plocka marknadshögsta odds blir ditt inlägg borttaget
Fakta: skriver du om hur du får en edge mot spelbolag blir ditt inlägg borttaget
Fakta: skriver du att det är smartare att i längden lira singlar istället för parlays blir du först utskrattad av "eliten" (läs Baggio) och sedan blir ditt inlägg borttaget
Fakta: kritiserar du någon av Roks bloggare, oavsett nivå på din kritik, blir ditt inlägg borttaget

Skriver du NÅGOT om ovanstående på sharps blir det diskussion men INGET blir borttaget.. och då menar jag även kritik riktad mot sharps-folket - såvida du inte bankar på den döda hästen..

Sen får jag allt säga, precis som flera andra här redan gjort, men som du gång på gång undviker att kommentera i dina tillbaka-svingar, att om du seriöst påstår att majoriteten av inläggen på sharps INTE har med speltips att göra så har du faktiskt inte gått utanför det här inlägget. Varje sport har ett eget subforum där dagens spel alltid diskuteras.

Eftersom du varit här sedan 2010 borde du veta om detta, så jag attribuerar det till din ovilja att faktiskt vara saklig i en diskussion, utan är mer intresserad av att elda på konflikter och ja, då är det nog bättre att du går någon annanstans.

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat