Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-18, 14:41   #2016
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wms Visa inlägg
Brände det till nu? Svårt för Viktigpettrarna att höra sanningen om sin sida? Banna mej för evigt, jag skiter fullständigt i vilket. Men för sidans skull borde det vara du som slutade skriva. Drygare finns ju inte.
Nej, vi är inte rädda för kritik, men placera den gärna på rätt ställe när jag ber dig.

Då tror jag alla kan se att wms åter igen bröt mot reglerna genom att gå off-topic trots varning och han får därmed ta lite semester från Sharps.

Citat:
0.04. Håll er till ämnet i tråden
Istället för att frångå aktuellt ämne i tråden, så starta hellre en ny tråd med ny rubrik. Är off-topicinlägget riktad till en medlem skall PM-funktionen användas.
Och så räcker det med OT i denna tråden. Alla OT-inlägg kommer plockas bort och varningar kommer delas ut. Om ni önskar fortsätta debattera Sharps-vs-R&K så gör det i denna tråd.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat