Ämne: NBA
Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-18, 20:00   #37
Vlad
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Har valt att plocka några långtidare redan nu.

2011-12-26 01:00NBAWinner Western Conf. OKC Thunder . ANNAT 4 4.000

2011-12-26 01:00NBAWinner Western Conf. DAL Mavericks . ANNAT 2.5 6.000


Det här är enligt mig dom två lag i väst som ser klart vassast ut. Att Lakers i nuläget är favoriter köper jag inte. Har tradat bort Lamar Odom lagets viktigaste spelare (efter Kobe och Pau) i ett försök att trada till sig CP3 eller D12. Det sket sig som bekant, och jag är inte ens säker på att man i nuläget är det bästa laget i LA. Visst saker kan hända på spelarfronten, men även om man lyckas att locka till sig D12 mitt under säsongen så måste man isåfall göra sig av med viktiga pjäser.

Ny coach iår, lär ta ett tag att anpassa sig, och så har ju även Kobe hamnat i blåsväder då hans kärring har fått nog av hans prasslande och en smutsig skilsmässa är under uppsegling.

OKC ser jag som det bästa laget i väst, tätt följd av regerande mästarna Mavericks. Den som vill "säkra upp" kan plocka Portland och Memphis till höga odds. Är nog dom som främst kommer utmana.

Men i år är det Durant&Westbrook-time...

Play Ball
Concurred. Hittade OKC till 4 hos sbo så tar rygg.

De har 3.8 på Mavs att vinna West så förmodligen mer värde i ditt andra spel men 4ggr är bra på Thunder. Let's get this...in about 5 months
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat