Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-19, 13:18   #39
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

2 diskreta spelbolagsloggor är allt ni användare ser på våran hemsida.
På framsidan ser ni 1 logga med 3 i miniatyr över den.
Ni ser inte rörande flashreklam, ni ser ingen reklam mitt i inläggen m.m såsom andra sidor har.

Helt otroligt att det kan anses störande. Du hittar inte ett enda forum online i vår storlek och uppåt som har mindre "reklam".
Dessutom är det helt normalt för ett spelforum att ha loggor till spelbolag. Om du även tittar på texterna som vi har under loggorna för spelbolagen så hittar du inget "ENDAST PÅ SHARPS MEDLEMMAR. REGISTERA ER NU FÖR EXKLUSIV BONUS. BARA NU NU NU. PASSA PÅ"

Helt otroligt hur vissa användare sitter med skygglappar.
Det finns inga gratisluncher brukade min SO -lärare säga. Allt måste finansieras på något sätt. Och med en större andel vinnande personer på Sharps än förlorande så kan dina bristande matematiska kalkyler lätt konstatera att våra affiliates inte är ens nöjda med resultatet. För berätta för mig/oss hur de ska betala ut något när de inte ens går plus på användare rekryterade härifrån?

De enda bolagen vi tjänar något från är Pinnacle, där vi får procent på våra medlemmars vinster/omsättning. Samt från betfair där vi får procent från medlemmars avgifter som betfair tar.

Här passar det utmärkt med Boone's lilla utlägg om sanden men jag tänker inte skriva det, det räcker med att jag har det i tankarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+5), eddieh (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat