Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-19, 15:17   #43
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Över 80% av alla sheets är inte synliga gode Wagner och utav alla som finns visar mer än hälften grönt. Cynisk som du är så är väl 90% av dessa fabricerade, men KP ser ju även vad som genereras av affiliateavtalen.
Det där vet du nog bättre än mig..

Men nog har jag sett fabricerade sheets. Men det kan jag påverka lika lite som vädret och spiller ingen onödig energi på den saken

Jag kan bara se dom där 423 gröna och av dom har det stora flertalet inte lagt spel sista 3 månaderna. Sen är det väl fritt fram att skapa hur många sheets man vill och radera efter behag?

Affeliteavtalen säger inte heller mycket om världsläget. Först ska ju kunden ha bonus och då kan det bli svårt att förlora pengar under tiden avtalet gäller. För affepengarna gäller väl under en begränsad tid och inte hela kundens livstid?

Jag hävdar att en majoritet av medlemmarna är förlorare, konstigt vore ju annars då max 5 % av spelarkollektivet är vinnande. KP vill hävda motsatsen och då ingen lär kunna leda saken i bevis stoppar jag här.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat